Завантажити
програму:

08_Energy: Енергія

Твій прогрес:

Теоретична частина:


1. Створити проект Energy відповідно специфікації у рішенні Physics .

2. Завантажити програму у C-VALIDATOR.

3. Добитися повної валідації програми.

5. Зберегти програму у папку Production.


Відеоурок YouTube
Читати підручник
Обговорити

Специфікація програми:

Вигляд програми - Вкладка Кінетична
Вигляд програми - Вкладка Потенціальна
Добитися валідації головної форми:
Properties: Властивість: Значення: Валідація:
Availability of Form
Наявність форми
Application name
Ім'я програмиEnergy
AutoScaleMode
Режим перерахунку формиNone
Text
Заголовок ФормиЕнергія
Width
Ширина форми800
Height
Висота форми600
Font.Size
Розмір шрифту20
StartPosition
Початкова позиціяПо центру екрана
Додати новий компонент: TabControl
Properties: Властивість: Значення: Валідація:
Exists
Наявність
Name
Ім'яtc_Energy
TabPages
ЗакладкиДодати три необхідні закладки згідно зразку
Налаштувати колекцію TabPages
Properties: Властивість: Значення: Валідація:
tabPage1.Text
ТекстКінетична
tabPage2.Text
ТекстПотенціальна
tabPage3.Text
ТекстПружини
Додати новий компонент: TextBox
Properties: Властивість: Значення: Валідація:
Exists
Наявність
Name
Ім'я поля для вводуtb_InfoKinetic
Multiline
Багаторядковістьtrue
Text
Текст Кінетична енергія — частина енергії фізичної системи, яку вона має завдяки руху.
Додати новий компонент: PictureBox
Properties: Властивість: Значення: Валідація:
Exists
Наявність
Name
Ім'я зображенняpb_PictureKinetic
Size.Width
Ширина200
Size.Height
Висота150
BackgroundImage
ЗображенняCircle.png
BackgroundImageLayout
Спосіб відображенняZoom
Формула кінетичної енергії
Сгенерувати подію Click для кнопки: btn_Calculate
Properties: Властивість: Значення: Валідація:
Код події:
							  private void btn_Calculate_Click(object sender, EventArgs e)
{
    
}
							  
							
Написати код події btn_Calculate_Click:
Properties: Властивість: Значення: Валідація:
Вписати код:
							  

//Зчитування

//Обрахунок

//Виведення



							  
							
Вигляд програми після введення значення та натискання на кнопку
Додати новий компонент: Button
Properties: Властивість: Значення: Валідація:
Exists
Наявність
Name
Ім'яbtn_Close
Text
ТекстЗакрити
Сгенерувати подію Click для кнопки: btn_Close
Properties: Властивість: Значення: Валідація:
Код події:
							  private void btn_Close_Click(object sender, EventArgs e)
{
    
}
							  
							
Вигляд програми